Leeuwarden
20 juni 2018

Een mooi project verdient veel aandacht van het publiek. Je wilt er voor zorgen dat je culturele initiatief in de schijnwerpers komt te staan.  Dan loop je tegen  de vraag:  “Welke soort communicatie past het beste bij mijn project en het verwachte publiek?”

Tijdens de workshop leggen we de belangrijkste communicatiemiddelen onder de loep. Is er verschil in het schrijven van een persbericht of een Facebook bericht? Is het nog zinvol om te adverteren of een poster te maken. Kan ik de hele publiciteit via Social media doen?

De praktijk wijst uit dat goed beeld materiaal erg belangrijk is. Hoe kom ik daar aan en wat is nu eigenlijk goed beeldmateriaal.
Omdat bij de planning van een project een begroting voor de PR mee genomen moet worden, bespreken we hoe je dit kunt berekenen.

Na deze workshop kun je zelf een gefundeerde keuze maken hoe je PR gaat aanpakken voor een cultureel project. 

Docent: Koen Haringa 
Koen stond aan de wieg van Welcome to The Village, en nog wat meer dingen. Hij is een ondernemend en creatief type. In de fases van het ontwikkelen, aanzwengelen en aanjagen voelt hij zich het best. Hij schopt graag tegen vastgeroeste kaders aan. Koen wordt vaak gevraagd om communicatie-advies te geven aan culturele of niet zo culturele organisaties, of om bijvoorbeeld debat-, kunst- of muziekprogramma te maken.

Datum: woensdag 20 juni 2018
Tijd: 19.30-22.00 uur (inloop vanaf 19.00 uur)
Locatie: Yn Blau, Wissesdwinger 1, Leeuwarden
Prijs: € 25,-- (hiervoor ontvang je een factuur van Keunstwurk)
Let op! aanmelden kan t/m 12 juni

Annuleren is mogelijk tot één week voor aanvang van de workshop. De factuur wordt per email verzonden.
Keunstwurk behoudt zich het recht voor om bij te weinig aanmeldingen de workshops te annuleren. Hiervoor wordt een termijn gesteld van één week. 

Voor meer informatie kijk op de pagina van de privacyverklaring.
To prevent automated spam submissions leave this field empty.